Sunday, January 30, 2011

Januari sudah meninggalkan kita...

salam..
malam2 nih 30 Januari..
terase kejap jer Allah bagi pinjam waktu ni....
tup tup luse dah bulan Februari...
macam2 jadi time januari nih..
salah satunyer..
My Birthday!!
Alhamdulillah Allah kurniakan kawan2 rumah yg best!! Sporting habis lar..
tanggal 6 Januari hari tu leh lar...ramai gak yg wish..
yg paling xleh luper ialah biler housemates sumer xnak wish..
terase sgt lar waktu tu...
sbnrnyer tau dah diorg sajer nak wat cmtu..
tpi xtau la smpai seserius itu...
org tanyer...diorang wat bodoh jer....ish!! bengang thp karma la org kater..
pastu entah mgapa diorg ajak jalan pegi McD... (boikot..boikot..)
ikut jer la...
then..lepas dilengah2kan oleh kawan time nak basuh tgan..(waktu tu dah syak something dah..)
pergi ker meja and ader satu kek yg comel..
kek teddy bear!!!


wow..lawa kut kek ni..tapi..comei2 pun kene makan gak....dan mereka dgn bijaknya memberi saya kuasa untuk memotong kek ini...dan lihatlah apa hasilnya..jeng, jeng, jeng..





inilah hasilnya..keh3..sume bising...well..ini namanya seni...seni pemotongan..haha..
sori kawan2...kek bulat tu pndai ar potong tpi kek bentuk teddy ni susah sikit nak potong...
well..ini adalah birthday yg gempak sekali...thanks kawan2 umah,,, zimie, mariah, farah husna, nur jannah, hidayu zailani, fathiah nuraina (mastermind)...thanks again!!

2 comments:

alang said...

niru habisla kek tu!!huhu..sedap2 tp bile que mkn org kate mcm hisap dadah sebab mulut jadi biru..haha..besday que nnt nak kek warna biru gak tp kartun doremon bole??hihi

Siti Asma Bt. Mohd. Noor said...

boleh2..hahaha