Tuesday, April 27, 2010

HIMEGA'10 mencelikkan saya




pada 24-26 April 2010 merupakan satu tarikh yg Allah beri keizinan utk hati-hati ini hadir ke program di dalam memahami islam yang sebenar. Di dalam menjernihkan fikrah yang shohih..
dan juga dalam rangka memantapkan akidah hakiki..

dan para pencaramah pada tahun ini amat hebat-hebat belaka.
oleh itu saya rasa terpanggil untuk memberi nama2 penceramah hebat dan mantap belaka:

Pak cik Razali
Pak cik Rosdi Baharom
Dr. Azizan
Ukhti Fatimah Syarha dan Dr. Farhan Hadi
Akhi Muhaimin
Akhi Huzaifah
Ukhti Fatimah Az-Zahra
Uhkti Hanisah
dan lain2 lagi..

ungkapan saya selepas mendengar tazkirah, pengalaman serta ceramah ialah masyaAllah..
dan kini saya mengerti mencabarnya IPT itu..
bi'ah solehah pula amat sukar utk dicari..
ujiannya terlalu berat sehingga ada yang tersungkur..
perlunya saya komited dengan bersungguh-sungguh dalam dakwah dan tarbiyah..
ada rasa nak masuk marhalah khasssah di MATRI untuk menyambung STAM saya..

'hati2 yang tidak disucikan tidak boleh menyucikan hati2 org lain'
Imam Syafie

'kita belajar sebab tiga perkara, sebab Allah, Allah dan Allah'
Kak Fatimah

moga aku sentiasa istiqomah dalam menggerakkan deen ini..insyaAllah

2 comments:

Muiz Nasrallah said...

Salaam. Ana pinjam banner ukhti ya.

Siti Asma Bt. Mohd. Noor said...

ambik lar..ana ambik dari groups pun..tafaddal..